AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Saturday 30 July 2011

SAYA JOIN UGLY FACE CONTEST



Klik banner untuk sertai.
Dianjurkan oleh http://ekinojapan2910.blogspot.com/



kepada BLOGGER seluruh MALAYSIA 
  1. wat ENTRY tajuk SAYA JOIN UGLY FACE CONTEST. LETAK banner buwok tu dalam entry dan link kn terus ke entri ini :D
  2. LIKE page ini > EKIN Alias (kisah aku, memoriku !!)
  3. follow blog SAYA sendiri EKIN ALIAS.
  4. bila da join... SILA tinggalkan LINK di comment OK. 
tak yah tag pon x pe..
DONE!



Kehodohanku kini terserlah..kahkahkah

Inilah wajahku yang hodoh
Juling mataku nampak macam hantu
Puas anak-anak tergelak gamatnya sungguh
Melihat ibunya beraksi hodoh macam tu..:)

Tag buat:

1 comment:

ekin alias said...

thanks kak nida :D

My Blog List