AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Monday 1 August 2011

Alhamdulillah, rezeki ini untuk anak-anak

Alhamdulillah, kemenangan pertama di blog ini. Sebenarnya terus terang aku katakan bahawa aku memang bersungguh-sungguh membuat entri untuk pertandingan ini kerana hadiahnya adalah untuk anak-anak daraku. Anak yang sulung kini dah 10 tahun dan yang kedua dah 8 tahun, dah pandai meminta, jadi atas naluri seorang ibu yang mahu melihat anak-anaknya happy, aku cuba seday upaya buat yang terbaik agar hadiahnya dapat diberikan buat mutiara hatiku.

Terima kasih Ash kerana memilih entri Kak Nida sebagai pemenang kedua. Semoga Allah terus melimpahkan rezeki buat Ash sekeluarga dan semoga segala urusan perjalanan kehidupan dipermudahkan....ameeeeeennnn.

Klik sini untuk lihat entri kemenangan.


Pengumuman - RedMattopStyle 1st Giveaway



 
Hadiah Kedua : 1set of Red Velvet Cupcake + 2pcs Cupcakes

(p/s: kebetulan aku punya 3 anak dara.. memang takkan bergaduh punya..hehe)

1 comment:

ashikin said...

Kak Nida, terima kasih tak terhingga di atas penghargaan ni...

semua ni rezeki kak nida dan 3 orang princess kak nida di bulan ramadhan ni... =)

My Blog List