AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Tuesday 23 August 2011

First GA : CR Perlukan Rakan Alam Maya!!!

Klik banner untuk sertai.

1) Buat la satu entry yang ringkas pasal Giveaway nie. Tajuk entry " First GA : CR Perlukan Rakan Alam Maya!!!". Masukkan skali banner kat atas tu, dan jangan lupa link kan ke GA Cik Reen nie ye.

2) Boleh follow belog Cik Reen jika kawan2 sudi. 

3) Cik Reen mohon jasa baik rakan2 alam maya nie untuk LIKE This!! dan juga LIKE This!!. kawan2 boleh LIKE seberapa banyak yang boleh, maksud Cik Reen boleh guna akaun FB sapa2 yang kawan2 nak guna la (adik, abang,kakak,mak,ayah, kawan, etc...) tapi bagi tau Cik Reen yang Korang ada LIKE guna akaun lain juga = Syarat utama, serta wajid tau.

4) Tag la rakan2 blogger kawan2 untuk join sama, dan pastikan mereka tahu, kalau mereka join sekali lagi best kan..kan...kan...hihii (minimum tag : 5 orang, kalau tag lagi ramai memang tiptop la kan)

5) Suda setel. Jangan lupa untuk tinggalkan :
i) ID Folower kawan2 (Jika menjadi Folower, Jika tidak boleh abaikan saja)
ii) ID Facebook kawan2 (wajid tau)
iii) Link entry kawan2 di ruangan komen ini.
Dan Cik Reen nak bagi Giveaway kepada yang bertuah sempena bulan yang mulia nie, iaitu merupakan ::
Wang tunai RM 10 x 5 Pemenang 
Serta 
Topup RM 5  x 10 Pemenang







No comments:

My Blog List