AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Thursday, 18 August 2011

Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku

Klik banner untuk sertai.

Sungguh mencabar nak buat entri ini...hehe. Maklumlah tengah puasa, tengok makanan mulalah perut mula berkeroncong..:)





Inilah makanan yang menjadi kegemaran
Steamboat enak pembuka selera
Berkhasiat dan sihat untuk diamalkan
Sedap dan lazat tidak terkata..:)

Kenapa aku suka makanan ini:

1. Makanan yang berkhasiat dan sangat sesuai bagi mereka yang mengamalkan diet yang seimbang.

2. Macam-macam pilihan ada, ada mi, ada seafood, ada sayur, pilih sahaja yang mana berkenan pokok pangkalnya, tepuk dada tanya selera..:)

3. Makanan ini juga sangat sesuai andai dinikmati bersama seisi keluarga, secara tidak langsung merapatkan hubungan kekeluargaan.

4. Aku memang peminat tegar seafood!!!!!!!!!!! :)


Lihatlah aku.. punyalah khusyuk berbuka puasa dengan steamboat tak toleh kiri, kanan dah..:)

Inilah wajah kami yang kekenyangan selepas makan steamboat, gambar yang dirakam pada tahun lepas ketika kami berbuka puasa bersama-sama.... keenakan steambotnya sampai sekarang masih terasa..:)

Tag:

1 comment:

Jejaka Terhangat said...

wahh..steamboat memang best. tp kena pastikan perut btol2 kosong baru bleh pg restoren steamboat. kalo tak, rugi je kalo tak pelahap byk2. hehe..

Thanks sudi join segmen ni. senarai nama dah update. nnti check la kat blog JT yek..=) http://www.jejakaterhangat.com/2011/08/segmen-ramadhan-jejaka-terhangat.html

My Blog List