AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Monday 8 August 2011

Selautan terima kasih buat MVogue


Alhamdulillah, rezeki anak-anak lagi kerana voucher yang diterima telah ku tebus dengan membeli barangan pilihan mereka. Seorang ibu pasti akan gembira apabila dapat menggembirakan hati anak-anaknya. 

Klik sini untuk lihat entri kemenangan.


The Giveaway Contest Winners!!!


1st place :
MVogue's shopping voucher worth RM 30.00
+
her reviewed item :))

Buat MVogue, Nida ucapkan selautan terima kasih yang tidak bertepi kerana memilih entri Nida sebagai pemenang, rasa amat-amat bersyukur kerana usaha dan penat lelahku dalam menghasilkan entri berbaloi.... Alhamdulillah.

Terima kasih juga buat Lelord dan Tiefazatie kerana sudi inform pada Nida, moga ukhuwah yang dibina terus harum subur mewangi, Insya Allah...:)

Doaku buat MVogue, moga bisnes berkembang maju, dilimpahkan rezeki, dan dipermudahkan urusan kehidupanmu oleh Allah...ameeeeennnnn. Terima kasih sekali lagi...:)

1 comment:

Joel Leslie said...

TAHNIAH ! :D SATU LAGI REZEKI RAMADHAN :) SELAMAT BERPUASA! :D

My Blog List