AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday, 3 August 2011

Syieda ... Kak Nida sayang kamu!!!!!!

Alhamdulillah rezeki buat keluarga, setelah seminggu mencari idea dan ilham untuk mengarang dan mengedit, akhirnya usahaku tidak sesia, syukur ya Allah.

Terima kasih tidak terhingga Kak Nida ucapkan buat Syieda kerana sudi memilih kisah percintaan akak dan suami sebagai pemenang. Terus terang akak kata, semasa entri itu dibuat airmata ini memang tidak dapat ditahan... ia mengalir kerana akak menulis dengan ikhlas.. tergambar segala pengorbanan insan yang akak cintai selama ini. Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat...ameeeeeennn..

Buat Syieda, selamat hari ulang tahun kelahiran Kak Nida ucapkan, moga bahagia bersama yang tersayang dan dilimpahkan rezeki yang halal oleh Allah buatmu dik.. Doa Kak Nida juga semoga Syieda dan Muncit ditakdirkan jodoh kalian bersama... tabah dan sabar hadapi ujian yang datang dariNya.

Sekali lagi ucapan terima kasih buat Syieda, semoga ikatan ukhuwah yang baru terjalin ini berkekalan dan terus harum subur mewangi..Insya Allah..

(klik sini untuk lihat entri kemenanganku)


pemenang contest: loving couple



TEMPAT PERTAMA


5 comments:

syieda_joy said...

ya Allah akk..tima kasih atas entry ini...T__T

amin.. andai jodoh syieda dan muncit. andai syieda tawen nanti syieda anta kad tawen kat akak..hihihi insyaAllah..^_^

hihihi..

Nida said...

haha.. ingat tau..:)

Ummi said...

congrats akak...

nak tanya, header gambar anak akak yg pakai baju kaler coklat tu dia wat macam mana ea tangan dia tu...hehehe dah try tapi tak boleh...hahaha~

Nida said...

hehehe.. dia terbalikkan tangannya.. Anak kedua akak ni memang spesis tulang mudah lentur.. klu tak biasa buat memang sakit nk buat cara tu..:)

Ummi said...

tu ar umi slalu buat jugak, tapi bila tgk dia buat, ai macam pelik jer...hehehe~

My Blog List