AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Sunday 25 September 2011

Alhamdulillah.. Ianya buat anak-anak, Terima kasih Alya :)

Untuk pengetahuan semua, aku memang suka menyertai contest yang menyediakan hadiah-hadiah dari hasil tangan. Sebabnya aku punya tiga anak dara, dan inilah antara usahaku.. setiap perkataan yang ditulis dan setiap entri yang dihasilkan, ku iringkan bersama dengan doa agar kejayaan menjadi milikku.. niatku agar hadiah yang bakal diperolehi adalah buat mereka. Kebahagiaan dan kegembiraan mereka adalah kegembiraan ku jua. Suka melihat anak-anak gembira...:)


Buat Alya, terima kasih kerana menghargai usaha dan penat lelah Kak Nida dalam membuat entri dan mencipta sajak.. terima kasih kerana memilih Kak Nida sebagai salah seorang pemenang.. rasa terharu atas kemenangan ini.. akhirnya usaha ini dihargai.. Alhamdulillah, syukur.  Doa Kak Nida agar dirimu dilimpahkan rezeki oleh Allah, dipermudahkan segala urusan dan berjaya dalam apa jua lapangan yang diceburi.. ameeeeeeeennnnn. Terima kasih sekali lagi.


Klik sini.


Pemenang GA pertama CC :)



okeh2..anda semua dah tak sabar nak tau siapa pemenangnya yer??..setelah meneliti semua cadangan yang diberikan akhirnya CC telah TERBEKENANdengan entry dari kak nida ini...dasyat sungguh coretannya..sehingga terpegun dan tersentuh CC dibuatnya...xpercaya??...meh tengok ape yang telah dibuat oleh kak NIDA ini...yuk!


paling terharu tika membaca puisinye khas tuk CC...maceh kak n luv u so much..thanks 4 d spirit k..

emm tuk kak nida..CC hadiahkan CARD HOLDER yer...
ini ropenyer...hope u like it my dear!..



1 comment:

Unknown said...

hadoiii...terasa terharulah..hhuhu...

My Blog List