AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday 28 September 2011

Contest "Saya Suka Warna Pink" by Cik Rara.

Klik banner untuk sertai.


Gambar giler pink tema pilihan
Ayuh rakan dan juga taulan
Bersama memeriahkan lagi pertandingan
Sambil boleh kita berkenalan..:)





SYARAT2 PENYERTAAN: 


1) Yg penting sekali ialah be my follower dan tag 2 org blOgger yg lain. Make sure blOgger tue minat warna pink and tahu tentang cOntest nie ^^

2) Buat satu entry bertajuk Contest "Saya Suka Warna Pink" by Cik Rara.

3) Upload sekurang-kurangnya 2 or 3 keping gambar yg semuanya pink. Contoh snap pic kesemua brg-brg kesayangan kamu termasuk purse, hp, kOtak pensil, laptOp, diary,bear,bOx,baju,jam,kasut dan sebagainya yg berwarna pink. Kumpulkan satu tempat baru ambil gmbr taw. Or kamu juga blh letak printscreen blOg kamu yg berwarna pink tak pun kamu blh juga snap gmbr bilik kamu yg berwarna pink. Yg pentg dlm gmbr tue penuh dengan pink. bOleh?? Rara nk gmbr tue jelas x nk kabur-kabur.

4) Ceritakan serba sedikit pasal gambar yg kamO uplOad dan kasitahu sebab knp kamu suka sgt warna PINK.

5) Copy banner di atas dan letakkan dlm entry bertajuk Contest "Saya Suka Warna Pink" by Cik Rara. Linkkan banner di atas terus ke entry nie.

6) Bila dh siap semua tu, sila tinggalkan url/link entry anda td di ruangan komen entry Contest Saya Suka Warna Pink di blog rara untuk rara terjah blog korang.

7) Hadiah menarik menanti anda. Yg pasti hadiah tue mestilah berwarna pink ^^

8) Tarikh tutup penyertaan : 29.September.2011







Gambar bersama anak-anakku yang semuanya peminat tegar pink... maklumlah semuanya girl, tu yang three pinky angels in my heart :)


Gambar si kecil kami, Anis yang lengkap dengan costume  pinknya. Pakaian inilah yang selalu dipakainya hari-hari.. maklumlah ibunya peminat warna pink, tu yang anak-anak pun turut sama meminati warna yang sama :). Lihatlah meja dan pen mainannya itu pun turut berwarna pink.

Bersama anak-anak mutiara hati
Gambar dipertaruhkan buat ditatapi
Harap-harap memikat juri
Moga kami ada rezeki...


No comments:

My Blog List