AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Saturday 24 September 2011

Sebaik Fajar Menyingsing.. Dua Berita Ku Terima, Alhamdulillah

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah... ku panjatkan syukur pada Ilahi atas rezeki yang diberikan. Buat Fatin, art.design.craft dan juga Casha, selautan terima kasih Kak Nida ucapkan buat kalian kerana memilih Kak  Nida sebagai salah seorang pemenang. Menggigil rasa tangan ini tatkala menekan papan kekunci, rasa sangat gembira dan suka yang amat...:)... Alhamdulillah.

Buat kalian, Kak Nida doakan agar terus dilimpahkan rezeki oleh Allah, dipermudahkan segala urusan kehidupan dan berjaya dalam apa jua yang dicitakan... ameeeeeeeeeeeeeeennnnn.

Dari Fatin dan art.design.craft, klik sini.


Pemenang ADC & FN Giveaway!


Diumumkan........Tempat Pertama yang bakal memenangi 1pcs Pouch & Hadiah Misteri :










Dari Casha, klik sini



jum tgk sape yg BERTUAH!!!=D




NO 70 : http://alongnidar.blogspot.com/2011/09/giveaway-pencarian-bloglist-tegar.html



Akhir sekali terima kasih tidak terhingga juga diucapkan buat Joel Leslie, Fieda,Nisa', Kak Atie kerana selalu memaklumkan kemenanganku... jasa kalian tidak akan kulupakan...

2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah Nida!

art said...

Tahniah.=)
Terima kasih sudi meluangkan masa support kami.Sangat menghargainya.Terima kasih jugak doakan kami dan kami juga mendoakan yang terbaik buat kak nida. =) Nanti hadiah akan dipos ya.

My Blog List