AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday 19 October 2011

Asyazain's Shop : Naturactor Giveaway :)

Minta tolong jasa kawan-kawan like FB di entri saya ni ye... pleaaaseeeee. Jasa baik anda, amat-amat dihargai dan didoakan moga siapa yg klik like tersebut dilimpahkan rezekinya oleh Allah.... ameeeeeeennn

Klik banner untuk sertai.

Prosedur Penyertaan :

Syarat Mutlak :

 Anda mestilah mempunyai sebijik blog .

♥ Anda mestilah seorang wanita atau perempuan ye..

lelaki tidak diharuskan sebab saya tak sanggup nak jawab nanti kalau mak korang serbu saya and 
marah marah sebab korang pakai krim Naturactor..haaaaa..

♥ Blog anda tu mestilah ada butang LIKE


sekian untuk segmen syarat mutlak.

Syarat Wajib :

 Copy Banner di atas dan Paste atau tempekkan banner itu di sidebar blog anda ye supaya 
senang saya nak detect bahawa anda dah join GA saya.. :)

♥ Buat entry berkenaan GA saya .

♥ LIKE fanpage saya di Asyazain's Shop dan follow blog Asyazain

♥ tag 3 orang kawan join GA ini.

♥ entry yang mempunyai LIKE TERBANYAK akan dikira sebagai pemenang..

 ♥ Semua penyertaan GA perlu dihantar pada bahagian komen entry ini untuk kemudahan saya sendiri.haha


Minta tolong jasa kawan-kawan like FB di entri ni ye... pleaaaseeeee. Jasa baik anda, amat-amat dihargai dan didoakan moga siapa yg klik like tersebut dilimpahkan rezekinya oleh Allah.... ameeeeeeennn

Tag:



No comments:

My Blog List