AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday 5 October 2011

Selautan Terima Kasih buat Nisa' dan Nadicraft

Alhamdulillah, ku panjatkan syukur ke hadrat Ilahi atas rezeki yang dikurniakan ini. Berita gembira dari Nisa' dan juga Nadira.

Syukur, usahaku akhirnya berjaya apabila Nisa' sudi memilih entriku sebagai especial pice winner. Terima kasih tidak terhingga Nisa' atas penghargaan ini... nasib baiklah adik akak ni jauh, kalau dekat nak juga peluk-peluk..hehe. Moga Nisa' berjaya dalam study, rumahtangga dan berjaya dalam apa jua yang dicitakan...ameeeeennnn.  Moga perkenalan dialam maya ini akan menjadi nyata suatu hari nanti..Insya Allah.

Klik sini.


Winners of lucky draw & GA~... Congrats~!!



Special prize winner

65. Nida


Congrats Kak Nida. Your wishes, poems and all have really made me happy & touched at the same time! (you should read her entry to know why I picked her) >_<


Buat Nadira, Kak Nida amat-amat gembira sekali atas kemenangan ini, sebabnya sekarang ni akak dan anak-anak akak tengah kemaruk buat kraf dari felt ni..hehe. Terima kasih tidak terhingga juga diucapkan kerana memilih Kak Nida sebagai salah seorang pemenang saguhati (hadiahnya sangat-sangat lumayan). Doa Kak Nida moga Nadira berjaya dalam bisnes yang diceburi dan dipermudahkan segala urusanmu oleh Allah.. ameeeeeennnn.

Klik sini.


PEMENANG GA NBFP :)

Aku bernombor 14.


10 hadiah saguhati
hadiahnya :
felt 15cmx15cm - 5pcs
hp strap, keychain - 2pcs + 2pcs
buttons - 10pcs
tali hitam
fiber fill



1 comment:

Nisa Greennnpanda said...

Salam Kak Nida..

wah, thanks so much for the entry ye!!! Akak pttnye dpt hadiah yg lg lumayan, coz entry b'day yg akak wat tue mmg superb tau!! hihi~.. saaaayang akak!! >_<

moge frenship kite nie b'kekalan utk jangka yg pnjang.. ^_^

My Blog List