AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday 23 November 2011

Contest ' I'AM PROUD TO BE A BLOGGER'

Klik banner untuk sertai.
Ayuh semua rakan dan taulan
Memeriahkan bersama lagi pertandingan
Syaratnya mudah tidak membebankan
Moga diriku beroleh kemenangan..:)

Syarat-syarat penyertaan
1.Kena ada blog *kalau tak ade , sign in
2.Warganegara Malaysia *senang nak post hadiah
3.wajib follow blog NANAdan WAWA untuk tahu update-2 terbaru.Copy gambar diatas dan directkan ke blog WAWA atau NANA
5.Buat slogan . cth : saya berbangga menjadi sorang blogger kerana ...blablabla
6.Tidak melebihi 15 patah perkataan .  7.tidak kira sama ada english atau melayu *slogan
8.Tag 3 orang dan pastikan Dia tahu .
9.Postkan link post anda mengenai contest ini . 
Zaman sekarang ramai manusia yang sudah mempunyai blog mahupun domain sendiri. Malah pelajar sekolah rendah juga sudah mampu untuk mempunyai blog sendiri. Kenapa dan mengapa insan-insan ini termasuk saya suka berblogging........????? 


 ...dan jawapannya adalah....

saya berbangga menjadi sorang blogger kerana ...

 saya dapat mengasah bakat dalam bidang penulisan dan ianya akan dibaca oleh segenap lapisan masyarakat.
(15 patah perkataan)



...jadi kesimpulannya...




Tag:




No comments:

My Blog List