AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Sunday 20 November 2011

Selautan Terima Kasih.. Alhamdulillah.

Alhamdulillah, syukur... setelah berjam-jam lamanya mengadap komputer demi mencari idea dan ilham an akhirnya syukur ianya membuahkan hasil. Terima kasih tidak terhingga buat Mama Alya kerana menghargai usaha Nida.


Klik sini.

KAMI 1st GA Winners


dan ada satu lagi additional prize untuk entry yang paling unik di antara banyak2 entry...k.Nida, terharu dengan effort k.nida buat entry tuk our GA..you alls boleh tgk entry k.Nida di SINI ya



Kini berita terbaru yang aku terima, Alhamdulillah rezeki dari Allah. Terima kasih buat Farah atas kemenangan ini.. rasa sangat-sangat terharu.....


Klik sini.



 It's no  6 !!!!! 

Congrats to Nida !!!!
 


Buat Mama Alya dan Farah.. Kak Nida doakan moga kalian terus dilimpahkan rzeeki oleh Allah, dan dipermudahkan segala urusanmu oleh Allah... ameeeeennnn. Terima kasih tidak terhingga sekali lagi.

No comments:

My Blog List