AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday 14 December 2011

Cantik Sesangat... Terima kasih Farah From Scrapaperclip

Sebenarnya aku ternanti-nanti juga apakah kejutan hadiah yang bakal aku dapat..hehe. Akhirnya persoalan aku terjawab apabila  Secret Gives Revealed telah dilakukan oleh Farah. Terus terang aku katakan bahawa aku amat-amat mengagumi bakat yang ada pada Farah. Hasil kerja beliau sangat teliti dan menawan. Beliau dilahirkan sebagai insan yang kreatif!!!!!

Keputusan pertandingan boleh dilihat di sini.

Jadi bagi mereka yang ingin melihat hasil kerja Farah dan ingin membuat tempahan darinya, aku amat-amat mengesyorkannya..:) Jom kita lihat apakan yang bakal aku dapat...

So the winner is   
Nida :: from :: http://alongnidar.blogspot.com
so please be patient nida before I can post the item to you =) 
 
She will be receiving something similar like this :



For more frame design go to the label :: Frame =)

So congratulations to the winner !!!
Cheerios !!

Nak baca lebih lanjut klik sahaja di sini.

Sekali lagi, selautan terima kasih buat Farah.... :)

2 comments:

farahD said...

Thanks nida for the entry =) Terharu sangat2 =)

Ruse Sulaiman said...

tahniah... alhamdulillah rezeki mencurah-curah

My Blog List