AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Tuesday 13 December 2011

Hadiah Yang Mengujakan.. Jom ke MRS. LADY'S STYLO


Syukur sesangat sebab hadiah handbag yang sangat cantik kini menjadi milikku. Ianya sangat cantik dan berkualiti.... sampai mak aku yang tak berapa suka bergaya pun dah terkenan dengan bag yang cun melecun ni. Kalau tak percaya jom layan gambar di bawah.....



Alkisahnya bila aku adik aku muatkan gambar di atas dalam FB, ramai yang memuji beg hadiah dari MRS. LADY'S STYLO ini dari mak aku...hehe. Di MRS. LADY'S STYLO macam-macam koleksi yang ada, yang pasti semuanya berkualiti dengan harga yang sangat berpatutan, kalau tak percaya jom ke sana. Lagi satu aku suka beg dari MRS. LADY'S STYLO ialah sebab barangannya semua amat up to date dan boleh dibeli oleh semua peringkat usia. Maksud aku bagi mereka yang berkerjaya, ada handbag yang khas buat mereka, bagi mereka yang suka bergaya ada beg yang ranggi sesuai untu mereka dan macam-macam lagilah ada, yang pasti kalau semua ke sana pasti akan terpaut hati.

Selain handbags banyak lagi yang menjadi jualan Puan Azrina kita... nak tulis di sini pun tak tertulis rasanya, apakata semua lihat sendiri di depan mata. Apa lagi kawan-kawan jomlah membeli di sana.. tak rugi berbelanja di MRS. LADY'S STYLO kerana bak aku kata tadi barangannya sungguh berkualiti dan sangat-sangat cantik.

Terima kasih tidak terhingga buat MRS. LADY'S STYLO atas hadiah yang super awesome ini.. rasa sangat-sangat gembira tak terkata sebab hadiahnya memang amat-amat berbaloi. Buat rakan di luar sana, ingat pesan aku tadi.. tak rugi berbelanja di sana.. kita jumpa di sanaaa.. di sanaaaaaa.. di sanaaaaaaaaaaaaaaa :)

No comments:

My Blog List