AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Sunday 8 January 2012

Candid Photo Contest

Klik banne runtuk sertai.
Ayuh semua rakan dan taulan
Memeriahkan bersama lagi pertandingan
Syaratnya mudah tidak membebankan
Moga diriku beroleh kemenangan..:)


PENAJA:

DIANPIXY ENTERPRISE
JummaPerfumes : FANPAGE
Pretty Lens Shop : FANPAGE
Banana Shop : FANPAGE
LE BEAU MONDE AKSESORI
Sahida

HADIAH

RM150
RM80-PEMENANG
RM50-PEMENANG
RM20-PEMENANG

DARI DIANPIXY ENTERPRISE
 

2 set PERFUME FROM JUMMAPERFUMES
untuk 2 pemenang



A SET OF KID JEWELLERY FROM BANANA SHOP
untuk seorang pemenang



2 PAIR LENSE FROM PRETTY LENS SHOP
untuk 2 org pemenang


2 HELAI TUDUNG BAWAL FROM PRETTY LENSE SHOP



4 COOL ITEM FROM LE BEAU MONDE

4 rantai utk dimenangi :)



Gambar Candid: "Caklempong Soccer".

Gambar ini diambil secara candid oleh suamiku ketika kami bermain futsal. Sungguh kelakar apabila ku lihat gambar ini kembali, ketika ini aku (berbaju biru) selaku penjaga gol. Lihatlah aksi penyerang di atas, amat kelakar dengan aksi tangannya serta kakinya, ala-ala Caklempong Soccer gitu. Hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa berdebarnya aku ketika itu apabila melihat aksi penyerang itu, tu yang kaki aku secara tiba-tiba terkepit ayu gitu (poyo), hehe. Inilah koleksi gambar candidku yang paling menarik dan lucu. Gambar hot Caklempong Soccer alaf baru... :)

Gambar Candid : "Teman Tapi Mesra"


Gambar hot, gossip panas lagi sensasi.. cemolot..haha. Ini sebenarnya gambar candid ketika kami bersukaneka.  Paling kelakar bila lihat straw tu, macam mencucuk lubang hidung..hahahaha.


Gambar Candid: "Kisah Di Pagi Raya"

Gambar ketika dipagi raya tahun 2011. Sedang aku leka duk berborak dengan kenalan kami, entah paparazzi mana yang snap gambar ni...gelak sakan kami melihat gambar candid ini kembali, lucu sesangat wajah cik suamiku itu..hehe.

Gambar Candid: "Kerana Kau Yang Bernama Epal"

Gambar yang dirakam oleh cik hubby ketika aku masuk pertandingan "siapa paling cepat makan epal". Terkesima anakku melihat kebuluran ibunya ini memakan epal..hehe. Naik tercekik aku nak menghabiskan sebiji epal ni. Tapi paling syoknya, kumpulan aku memenangi acari ini..hehe.

Gambar Candid: "Pukulan Ombak Rindu"

Gambar yang paling terbaru dariku (minggu lepas". Gambar yang aku rakan ketika cik hubby bersama anakku bermain dengan ombak. Lihatlah aksi anakku itu, sampai senget benget wajahnya akibat ganasnya dipukul ombak..hehe.

Sekian sahaja entriku ini
Moga-moga ada rezeki
Hadiah menarik menawan hati
Harap berjaya daku miliki..
ameeeeennn
Tag:

1 comment:

Unknown said...

http://neynaproperty.blogspot.com/2012/01/pemenang-candid-photo-contest-tahniah.html


tahniahh !!!

My Blog List