AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Friday 27 January 2012

Maafkan Aku Wahai Kalian....


Ya Allah, lama sungguh tak mengupdate berita kemenangan. Rasa bersalah pula pada penganjur, maafkan Kak Nida ye.. sebenarnya bila cuti sekolah ni, masa senggang terlalu terhad. Nak join kontes pun terbatas sebab kesian pada anak-anak, depa asyik duk memujuk nak guna komputer + bawa mereka berjalan-jalan.

Aku update berita kemenangan ini dengan niat untuk menghargai para penganjur yang telah memberikan berita gembira buat kami sekeluarga juga sebagai kenangan suatu masa nanti. Insya Allah pada suatu masa yang sesuai aku juga ingin memberikan sesuatu buat mereka... tungggggguuuuuu :)

Buat semua para penganjur di bawah dan yang telah memberikan kemenangan pada Kak Nida, Kak Nida doakan moga dilimpahkan rezeki buat kalian sekeluarga dan dipermudahkan segala urusan oleh Allah..ameeeeennn. Selautan terima kasih diucapkan.. buat yang Kak Nida terlupa atau terlepas pandang untuk update nama mereka di sini, Kak Nida menyusun jari memohon maaf kerana mungkin Kak Nida terlupa atau terlepas pandang... 

Pemenang cabutan bertuah
2. Dari CTK dan DRC (sini)
Pemenang Pertama
3.  Dari Aini (sini)
Pemenang Picture Funny
4. Dari Neyna (sini)
Pemenang set perfumes perempuan
5. Dari Cik Nurul (sini)
Pemenang pertama
6. Dari Cik Lyzeer (sini)
Pemenang Ketiga
7. Dari Eyriqazz
Pemenang Cabutan Bertuah
8. Dari Ain 
Pemenang pertama
9. Gari Geylang Shop
Saguhati
Pemenang Pertama
11. Dari Ezzatie (sini)
Pemenang Kedua
12. Dari Namia
Pemenang Pertama
13. Dari Wanny
Saguhati
14. Dari Cik Asfz (sini)
Pemenang GA keychain Borobudur

Alhamdulillah syukur.. kemenangan untuk 3 minggu terakhir bagi bulan Januari. Moga baki hari yang dilalui pada Januari dan hari-hari mendatang ini akan terus mengkhabarkan berita gembira buatku dan keluarga... ameeeeeeeennnn. Sekali lagi maaf bagi mereka yang daku terlepas pandang untuk disenaraikan....

No comments:

My Blog List