AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Sunday 8 January 2012

MENANGI SET HARUMAN BERJENAMA

post1 perfume Menangi Haruman Di Tahun Baru!
Klik gambar di atas untuk sertai.
Dianjurkan oleh http://www.eh.com.my/

 EH! menghadiahkan 4 haruman daripada Coach, Tommy Hilfiger, DKNY Be Delicious dan Sean Jean Empress kepada empat pemenang bertuah ! 
DKNY Be Delicious. Sejambak bunga campuran dari White Rose, Lily Casablanca, Vanilla Orchid dan Muget diberikan pula sentuhan hangat dari Musk, Sandalwood dan kayu jati. Haruman yang mampu memancarkan godaan mewah!

Coach Poppy Flower. Campuran buah-buahan yang menyegarkan dari ivy, sitrus, laici dan cassis. Kemanisan buah-buahan dilengkapkan bersama bunga segar dari kelopak jasmine, dan lili. Segalanya cukup untuk memberikan sentuhan feminin lagi romantis!
Tommy Hilfiger Loud. Ayuh rancak bermusik bersama sentuhan haruman LOUD For Her! Gabungan sempurna keindahan bunga Patchouli, haruman ros yang begitu sensual serta kesegaran buah laici yang mampu memberi keghairahan musik.
Sean Jean Empress. Wangian terbaru dari Sean Jean ini begitu sofistikated, feminin dan elegan. Keindahan haruman segar buah-buahan mampu menawan hati si jejaka. Khas bagi wanita moden berkerjaya yang mementingkan penampilan diri.

No comments:

My Blog List