AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Thursday 12 April 2012

Miss Qerieyal 1st Giveaway : I Love My Blog

Klik banner untuk sertai.

PERATURAN

1.  Buat satu entri bertajuk "Miss Qerieyal 1st Giveaway : I Love My Blog"
2.  Letak banner giveaway dan linkkan ke entri ni.
3.  Cerita la apa-apa yang korang nak cerita kat dalam entri tu. Yang penting mesti ada tagline 

"I Love My Blog because......" atau

"Saya Sayang Blog Saya kerana......"

tak kurang dari 10 patah perkataan dan tak lebih dari 30 patah perkataan *wajib (takde automatik penyertaan batal dengan sendiri)
4.  Jangan lupa tag 2 orang kawan dan pastikan diorang tahu.
5.  Dah siap boleh terus hantar link entri korang di bahagian komen

PENAJA


1. AZMINA NORDIN
Topup RM5 (2 x pemenang)
2. LOVEBAG LOVEBAG PRIVATE CLOSET
Voucher RM30 (1 x pemenang)
3. WANI MOHD
10 biji kerongsang comel (5 x pemenang)
4. X10der MUSLIMAH FASHION
1 set X10der dahlya dan 1 set Dahlya shawl button basic (1 x pemenang)
5. ABG KUS
Samsung Corby II White (1 x pemenang)
6. KAK FARAH MAT LATIF
RM50 (1 x pemenang pertama)
RM30 (1 x pemenang kedua)
RM20 (1 x pemenang ketiga)
7. SHarina ELyana
Topup RM5 (2 x pemenang)
Header (1 x pemenang)
8. Cik Eryn
Plushie Domo (1 x pemenang)
Saya Sayang Blog Saya kerana......

di sinilah tempat berkongsi luahan rasa, menjadi 

jurnal online hidupku, menyelitkan kisah 

pengembaraan yang dilalui dan diblog inilah saya 

menghimpunkan ratusan rakan alam maya yang 

punya pelbagai corak penulisan. 

TAG:
Azatiesayang
Cik Rose Cute

No comments:

My Blog List