AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Monday 9 April 2012

Perjuangan Di Saat-saat Terakhir


Tak lama lagi bulan 5 akan menyusul.... kemudian Jun dan Julai, dan tak lama lagi aku secara rasminya akan bersara dalam dunia kontes montes ini kerana ini memberi tumpuan pada kerjaya (setelah lama bercuti panjang) dan memberi tumpuan kepada bidang fotografi (amanat cik suami kepadaku..hehe).

Bagi mereka yang ingin melihat antara hasil kerja kami suami isteri, jemputlah ke galeri kami ye...

2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Nida...jgn la brhenti terus dlm CGL ni.
Sepi la nanti CGL tanpa n3 Nida yg puitis..penuh sajak,pantun & syair tu.
Apapon k.atie ucapkn selamat bertugas kembali...semoga success ya.
Jgn lupa terus kat K.atie dah larrrr :D

Nida said...

w.salam...

Sebenarnya K.Atie dah lama nak bersara.. tapi bila bosan tu yg join semula..hehe. Laaa ni cik hubby dah bising sebab skill ambil gambar saya dah merosot sebab asyik duk tumpu dunia cgl ni... cita2 kami sebenarnya nak serius dalam bidang fotografi + bila dah bekerja semula nanti memang tak sempat dah nak masuk kontes ni + anak2 pun dah makin membesar perlu tumpuan lebih.

Sekarang ni pun dah mula kurangkan keaktifan sebab taknak culture shock pula nanti berhenti tiba2..hehe.

Insya Allah saya akan sentiasa ingat K.Atie... nanti kita boleh bersua di blog peribadi saya ucualong.com tu... mungkin blog ni saya akan tutup dan akan mengaktifkan diri di blog ucualong.com pula...

My Blog List