AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Thursday 19 April 2012

TEKA DAN MENANG...ANDA DPT HADIAH!!!!


Klik banner untuk sertai.

Baca dulu ini yer
1. Korang Mestilah seorang blogger dan mempunyai blog sendiri (tak menjadi followers aku pun takpe)
2. Terbuka kepada semua blogger yang mempunyai anak 0-8 Tahun tak kira lelaki atau perempuan
3. Pemenang  yang berjaya meneka dgn TEPAT DAN TERPANTAS dikira pemenang
4.Aku akan meletakkan gambar anak2 aku semasa baby dan anda hanya meneka siapa dia dgn meletakkan nama mereka samada DANISH, DANISHA, DAYANA pada gambar yg aku sertakan. 
4. Jawapan anda hendaklah diletak diruang komen ok...klu anda buat entry khas kat blog korang sgt aku hargai dan sertakan link tersebut okeh...opsss, jgn lupa letak email korang sekali. 
5. Klu anda mempunyai rakan2, pls tag mereka untuk join contest nih...selamat berjaya
6. Tarikh Tutup 22/4/2012 (AHAD) Jam 12mlm ( Pemenang akan diumumkan pada Hari ISNIN 23/4/12)

No comments:

My Blog List