AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Thursday 1 September 2011

2nd Giveaway Yana Craft

~YaNa CrAfT~
Klik header di atas untuk sertai.

ALHAMDULILLAH... jumpa juga pertandingan yang menyediakan bahan-bahan asas kraftangan sebagai hadiah. Sudah hampir sebulan aku menghantar anak-anak ke kelas menjahit, Alhamdulillah mereka sudah menampakkan minat dalam bidang kraf ini. Terus terang aku nyatakan bahawa aku memang keras tangan.. nasib baik anak-anak mewarisi genetik ayahnya yang kreatif..hehe. Sekarang mereka sudah obses terhadap kraftangan yang berasaskan felt ini, dan sempat juga mereka menjual hasil mereka kepada kawan-kawan.

Sekarang ini aku lihat mereka tengah kemaruk buat tiny pillow dan key chain. Aku berharap dan berdoa agar minat dan bakat mereka dapat dikembangkan lagi...

Jadi salah satu usahaku dalam mengembangkan lagi minat anak-anak ialah dengan menyertai pertandingan ini... moga-moga usahaku berhasil..ameeeeeennnnn.

Hadiah Pilihan:



Pilihan 2 : Craft supply dari Yana Craft (seperti gambar di atas) + E-BOOK







3 comments:

نور افيره said...

salam kak nida...
jemput join GA saya ^^

http://belogini-sayapunya.blogspot.com/2011/08/1st-giveaway-cik-firah.html

Nisa Greennnpanda said...

tag kak nida... ^_^

http://greennnpandacontest.blogspot.com/2011/09/giveaway-mias-craft.html

Wanita2u said...
This comment has been removed by the author.

My Blog List