AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Friday 9 September 2011

AKU DAN BUDAK CUTE

Cik Ija punya cerita
Klik banner untuk sertai.

1)korang tak diwajibkan follow blog aku nie.kalau korang rasa korang suka dengan blog aku nie,korang boleh follow.kalau tak,just proceed dengan contest nie ok.aku pun tak ada fanpage untuk korang like.so,senang kerja kan.tak usah like fanpage,tak wajib follow,terus buat contest nie je.
2)buat satu entry yang menggunakan title  “AKU DAN BUDAK CUTE” dan send link entry korang kat comment.dalam entry tue korang letak photo korang bersama  dengan budak cute.then korang cerita la sikit pasal budak tue.kalau korang tak tahu macam mana nak buat korang tengok contoh yang aku buat.

3)then  put my header in your entry with a link to this post.(kat atas sekali tau)
4)kalau boleh tag pada 3 orang member u all.
5)tarikh tutup contest nie:30 SEPTEMBER 2011.
hadiah yang bakal menanti korang:topup RM5  untuk 5 orang.







Nama ibu: Hasnidar bt. Muhammadon
Nama anak: Nur Hanisah bt Mohd Hanafiah
Umur anak: 4 tahun ++
D.O.B anak: 16 Oktober 2006

Gambar aku bersama si kecilku yang cute. Saat indah tatkala kami bergurau senda di tepi pantai sambil memetik bunga yang ada di sekitarnya. Tawa riangnya menghibur hatiku, merawat resah di dada dan dialah penyeri kehidupanku, pengikat kasih aku dan suami.

Sekian sahaja entriku persembahkan
Moga-moga beroleh kemenangan
Harap gambar buat juri tertawan
Bersama si kecil yang cute penghilang rawan..:)

Tag:

3 comments:

Cik Ija Akmal said...

akak,tq join:)

fieda said...

WAH...MMMG SERBA KIUT LA...PANDAI POSING CAM MODEL TU...

fieda said...

WAH...MMMG SERBA KIUT LA...PANDAI POSING CAM MODEL TU...

My Blog List