AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Friday 9 September 2011

Contest Saya & Baju Raya

Klik banner untuk sertai.

Ayuh semua rakan dan taulan
Memeriahkan bersama lagi pertandingan
Syaratnya mudah tidak membebankan
Bersama baju Raya tema pilihan..:)


Syarat-Syarat Contest
 Mesti  ada blog kalau x de blog AUTOMATIK penyertaan akan dibatalkan.

 Follow blog  #AinaHanani dan Miss Rara

 Tulis entri bertajuk 'Contest Saya & Baju Raya'

 Ambil banner kat sini 
dan paste dekat entri korang

 Masukkan gambar korang dan baju raya korang yang paling GLAMOUR  sekali

 Tag 2 orang rakan blogger korang (Pastikan dorang tahu korang tag)

 Hantarkan URL entri korang kat blog  bahagian comment blog#AinaHanani
 atau Miss Rara

 Tarikh Tutup : 10/9/2011

Inilah aku bersama Baju Kurung Moden yang merupakan salah satu koleksi baju raya kesayanganku. 





Aku suka melihat gambar ini kerana selain ianya punya memori tersendiri, kombinasi warnanya juga menaikkan seri wajah@cun (sesekali masuk bakul sendiri..:) )

Sekian sahaja entriku ini
Moga-moga ada rezeki
Harap gambar menawan juri
Impian ku harap jadi realiti..:)





No comments:

My Blog List