AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Friday 9 September 2011

Contest HASRULHASSAN.COM - Aku Dan Hidangan Hari Raya

Klik sini untuk sertai.

HADIAH 
(impian cik hubbyku hadiah ni, moga berjaya dimiliki.. ameeeeeeennnn)

Hadiah: Lesen Antivirus Internet Security Full Version (1 pemenang) - Trend Micro/Kapersky 2011

Baca selengkapnya: Contest HASRULHASSAN.COM : Menang Antivirus Full Version | HASRULHASSAN.COM™
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Share Alike


Inilah gambarku bersama lontong raya sempena rumah terbuka Aidilfitri, dan gambar ini masih panas lagi.. baru sat tadi aku pergi..hehe

 Aku bersama Baju Raya, Lontong Raya pada Hari Raya...:)

Jom zoom dengan lebih dekat lagi...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Tu dia, sungguh enak sekali.


Tag:

1 comment:

Admin said...

Memandangkan satu2nya peserta, maka hadiah tu terus saya berikan pada awak ...

Saya akan berikan Kapersky 2011. Saya akan poskan, sila berikan alamat ke:

hasrulhiteg@gmail.com

My Blog List