AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday, 12 October 2011

Alhamdulillah.. Hentamanku Mengena

Memang sangat-sangat tidak sangka, dikala cik suami sedang sibuk panggil aku makan, aku sempat lagi bagi komen diblog Nana...hehe. Tu yang komen pun kontot, sebab anak-anak dah lapar.

Entah macam mana boleh tergerak hati nak jawab Melaka, Alhamdulillah inilah yang dikatakan rezeki dari Allah... syukur...



pemenang nye ialah





pemenangnye kak nida, memang ada orang lain jawab melaka, tapi kita amek sape yg paling pantas la ek..
kak nida sila pilih nak FM yang mana satu tau
emailkan address akk kat saya nanamrul@yahoo.com




Buat Nana, terima kasih kerana menganjurkan main teka-teka ni.. moga terus dilimpahkan rezeki dan bahagia bersama Damia dan Amrul..ameeeeeeennnnn.

1 comment:

Nana said...

hehehe ramai yg teka penang
ada 2 oran jawab melaka
tp oleh sebab akk paling pantas
akk la yg dapat hehee

My Blog List