AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Wednesday 12 October 2011

Alhamdulillah..... Usahaku Berhasil.. Syukur PadaMU ya Allah

Berita ini sangat-sangat mengejutkanku kerana persaingan sungguh sengit, peserta-peserta bukan calang-calang, mereka terdiri dari anak-anak muda yang celik IT,aku ni je yang masih terkial-kial, banyak berguru dari youtube.. tu pun masih tak faham-faham juga (maklumlah bila umur dah meningkat ni payah ilmu nak masuk..hahah, cehhh alasan semata-mata).

Klik sini.


Senarai Pemenang Photo Editing Contest By Eien Razak and Dayah Jelita

Assalamualaikum...

mengumumkan pemenang-pemenangnya adalah..



Alhamdulillah gambar hasil tanganku yang keras ini berjaya menjadi salah seorang pemenang. Seramai 10 pemenang yang terpilih.. tahniah juga buat mereka yang terpilih.

Buat Dayah, terima kasih kerana memilih hasil kerja Kak Nida sebagai salah seorang pemenang, doa Kak Nida moga Dayah terus dilimpahkan rezeki, berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi... ameeeeeennnnnnn.

1 comment:

DaYaH JeLitA said...

wahhh terima kasih...ada entri penghargaan lagi..hehe...apepon akak mmg layak menang...tahniahh :)

My Blog List