AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Monday 31 October 2011

Malaysian Flag @ Rugby World Cup

Akhirnya All Black berjaya juga menjadi juara Rugby World Cup 2011.  Walau dah beberapa hari berlalu, kehangatan menjuarai perlawanan 4 tahun sekali ini masih terasa. Game memang mencemaskan, menang dengan France pun 8-7 jer, satu mata sahaja yang  membezakan.  Mizah, anak sulung kami beberapa kali tutup mata taknak tengok bila saat mencemaskan. 

Aku suka betul lihat gambar try yang dibuat oleh Tony Woodcock (gambar dari FB RWC).  Tapi yang lebih menarik lagi...cuba lihat betul-betul di belakang tu...ada bendera Malaysia lagi....Persoalan aku...siapakah yang tergamak keluarkan duit ribu riban (NZD) untuk tengok game final ni.  Apa-apa hal pun tabik spring kat mamat@minah ni yang tak lupa kibarkan bendera Malaysia di bumi Kiwi ini.


No comments:

My Blog List