AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Tuesday 15 November 2011

Khas buat Nisa' Azman Dan Buat Mereka Yang Ikhlas.

Alhamdulillah kerana diberi ruang oleh Allah untuk mengenali insan ini. Walaupun tak pernah bersua muka, dan kenal melalui dunia contest ini.. namun keserasian antara kami seolah-olah telah lama kenal.... Kak Nida amat-amat bersyukur kerana mengenali dirimu.....


Syukur kerana aku terpilih top ten bagi contest ini, top ten akan dapat hadiah juga dari penganjur, manakala untuk pemenang pertama, kedua dan ketiga menggunakan sistem "like" paling banyak dalam FB. Bila bab kena like ni aku tahu dah jawapannya iaitu memang confirm kalah, kadangkadang rasa macam tak adil juga bila guna sistem ni untuk menentukan pemenang, tapi apa nak buat aku bukannya penganjur.



Jadi akupun tulislah kat wall FB sesiapa yang ikhlas untuk undi aku di link ini aku ucapkan ribuan terima kasih:



  • Nisa Azman Kak Nida, sy dh tlg bg 20votes utk pic akak, hehe.. ^_^
    Wednesday at 8:25pm · 

  • Real Love g luck...
    Wednesday at 10:09pm · 



Aku amat-amat terkejut bila Nisa' telah mengundi aku sebanyak 20 kali.... Ya Allah, syukur...pertandingan ini belum berakhir dan akan berakhir pada 16 November ini, jadi aku memohon jasa baik kalian andai ada keihlasan di hati sudi apalah kiranya untuk like di link ini:


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=275396455832831&set=a.275394759166334.63684.165933393445805&type=3

Segala budi baik kalian didahulukan dengan ucapan terima kasih yang tak terhingga, moga Allah terus merahmati hidup kalian. Insya Allah.


2 comments:

Nisa Greennnpanda said...

Salam Kak Nida...

wow..akak nie, thanks for the entry.. tp sy mmg ikhlas la tlg akak, hehe.. we're frens, right? so that's what frens are for, helping each other.. thanks anyway ye kak.. ^_^ Luv u~!!!

IntaNBerliaN said...

Good luck kak nida..! saya dah tlg like akak.. ;-)

My Blog List