AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Monday 8 August 2011

Alhamdulillah..... Dunia Mikroku Berjaya.. Thanks Ezumie :)

Wah... akhirnya, setelah puas mengimbangi antara ISO, shutter speed dan exposure.. dan akhirnya gambar mikroku berjaya memikat hati Ezumie.. Alhamdulillah, syukur. Terima kasih tidak terhingga buat Ezumie.

Klik sini untuk lihat entri kemenangan..


PEMENANG CONTEST: AKU DAN SESUATU

TAHNIAHHHHHHHHHHHH........!!!!!! Alhamdulillah akhirnya tamat contest tersebut. Ezumie memohon maaf atas kelewatan untuk mengumum nama pemenang.. ezumie telah memilih 2 pemenang yang bertuah untuk memenangi hadiah ikhlas sumbangan dari ezumie... Siapa yang bertuah tu ye?? jommmm kita lihattt.......................~~

PERTAMA:~ bLOG nIDA 


Ezumie memilih gambar tersebut kerana ia sangat menarik dan kreatif..!!!! dan Ezumie dapat mendalami minatnya berdasarkan gambaran diatas....ouchhh.. i likee... tahniah kepada awk nida kerana berjaya memikat hati saye ^^) 



Doa Kak Nida moga Azumie dilimpahkan rezeki dan dipermudahkan urusanmu oleh Allah...ameeeennn. Terima kasih sekali lagi...:)

2 comments:

ezumie esbarisma said...

syukur alhamdulillah dan terima kasih kerana menyertai contest ezumie.. :) sgt berbesar hati dan terharu kerana terima penghargaan dr ezumie wlpn xseberapa.. aminn...

fiQRa said...

wahhh...tahniah kak nida ;)

My Blog List