AMARAN KERAS!!!!!!

Segala hasil ciptaan puisi saya diharapkan agar dapat memartabatkan semula seni warisan bangsa khususnya dalam seni berpantun dan bersajak....mudah-mudahan :)

Akhir sekali...Hakcipta adalah terpelihara... tidak boleh disalin semula sebahagian mahupun keseluruhan ataupun di'copy paste' :)

Tuesday 13 September 2011

Alhamdulillah... Impian Suamiku Termakbul

Alhamdulillah, syukur rezeki dari Allah, terima kasih buat HasrulHassan atas kemenangan ini. Sebenarnya dah lama suamiku duk meng "usha" Kapersky Internet Security  ini cuma belum berkesempatan untuk membelinya. Alhamdulillah kebetulan daku terpandang contest anjuran  HasrulHassan, so apalagi cuba buat yang terbaik demi merealisasikan impian cik hubby. 

Semasa berita ini diterima, terus aku menelefonnya yang berada di universiti, terkujat badak jap suamiku itu sebab dapat hadiah yang memang beliau sedang cari.. Alhamdulillah, inilah yang membahagiakan hati isteri apabila melihat suaminya gembira.. terima kasih buat  HasrulHassan, doaku agar  HasrulHassan dilimpahkan rezeki oleh Allah, dan dipermudahkan urusan kehidupan..ameeeeeeeeennnnnnnnn.

Copy dari blog  HasrulHassan.


Tahniah Kepada Puan Hasnidar - Pemenang Tunggal Kapersky Internet Security 2011

As-Salam.
Hanya satu penyertaan yang saya terima, dan kerana itulah hadiah Kapersky Internet Security 2011 ini diberikan kepadanya.




Baca selengkapnya: Tahniah Kepada Puan Hasnidar - Pemenang Tunggal Kapersky Internet Security 2011 | HASRULHASSAN.COM™
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Share Alike

No comments:

My Blog List